در این روش دندانپزشک بصورت کامل در کوتاه ترین زمان ممکن ایمپلنت دیجیتالی و پروتز دندان را با بالاترین کیفیت توسط داده های کامپیوتری که از اسکن دهان و فک شما گرفته می شود طراحی میکند. روش اول کاشت ایمپلنت دندان فوری، در زمان کشیدن دندان انجام می شود. از بزرگ ترین تحولات در زمینه درمانی می توان به استفاده از لیزر اشاره کرد. معایب بریج نسبت به کاشت دندان بیشتر است از جمله از اصلی ترین معایب آن می توان به تراشیده شدن دندان های کناری اشاره کرد. از مزیت های این روش می توان به کاهش عوارض و از معایب این روش می توان به بالا رفتن هزینه ها اشاره کرد. علاوه بر کاهش اعتماد به نفس از نظر علمی سلامت دهان و دندان های دیگر نیز مورد تهدید قرار می گیرد. اما در برابر مزیت های منحصر به فردی که دارد و در برابر کاهش عوارض جانبی این قیمت دیده نخواهد شد. اما در صورت صلاحدید تیم جراحی و پروتز از برندهای دیگر هم بعضا بهره میگیریم. از نظر روش جایگذاری ایمپلنت فوری با ایمپلنت های معمولی متفاوت است در روش ایمپلنت فوری اگر طول، عرض و تراکم استخوان فک مناسب باشد کاشت پروتز به محض خارج کردن دندان طبیعی در همان روز جراحی نصب خواهد شد.

قیمت بلیچینگ دندان

در صورت احساس لق شدن دندان دائمی به هریک از دلایل بالا، به سرعت به دندانپزشک مراجعه کنید. این تکنیک یک روش ارجح حساب می شود و واجدالشرایط بودن مراجعه کننده باید توسط متخصص مشخص شود. ایمپلنت فوری (یکروزه) به عنوان یکی از جدیدترین تکنیک های دندان پزشکی معرفی می شود. قیمت ایمپلنت معمولی نسبت به ایمپلنت دیجیتال کمتر است و همچنین ایمپلنت دیجیتال کیفیت بالاتری نسبت به ایمپلنت معمولی دارد. ایمپلنت معمولی در چند ساعت انجام می شود اما ایمپلنت دیجیتال کمتر از 30 دقیقه الی 1 ساعت زمان نیاز دارد. برای داشتن لبخندی جذاب و اصلاح طرح لبخند در کمترین زمان ممکن استفاده از این نوع ایمپلنت بسیار تاثیر گذار خواهد بود. نوع روش جراحی که دندانپزشک جراح در نظر میگیرد مستقیما بستگی به نوع و شدت بیماری و سلامت عمومی بیمار دارد. در روش ایمپلنت دیجیتال با استفاده از برنامه های طراحی کامپیوتری وضعیت دقیق فک و استخوان دهان بررسی می شود تا کمترین میزان شکاف بر روی لثه ایجاد شود. کسانی که دندان قروچه دارند یا دندان های خود را بیش از اندازه روی هم فشار می دهند، احتمال اینکه دچار شل شدن ایمپلنت باشند، بسیار زیاد خواهد بود. با ایمپلنت فوری بخش زیادی از اعتماد به نفس خود را بدست می اورید.

خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی

برای کاشت ایمپلنت به یک شکاف نیاز است که در این روش سعی می شود کمترین شکاف ایجاد

شود به حدی که دیگر نیازی به بخیه نداشته باشد. تفاوت لق شدن دندان دائمی و شیری در این است که دندان دائمی لق شده، مانند دندان شیری تکان نمی خورد، بلکه اکثر بیماران گفته اند فقط حین غذا خوردن یا مسواک زدن تکان خوردن دندان را حس کرده اند. آنگاه جواهر به کار رفته ممکن است لثه شما را تحریک کرده و در نهایت آن را فرسوده کند. ایمپلنت هایی که به شکل ریشه دندان با استخوان فک جوش می خورند، ثابت کرده اند که میزان موفقیت آنها در شرایط فقدان چند دندان یا همه آنها قابل توجه بوده است. در روش ایمپلنت دیجیتال مشکلات و خطاهای احتمالی به کمترین حد ممکن خود می رسد. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که با استفاده از ایمپلنت های ارزان و بی کیفیت عمر درمان خود را کوتاه نکنید و از فیکسچر هایی با کیفیت و قابل اعتماد استفاده نمائید. شما عزیزان می توانید جهت اخذ نوبت و دریافت مشاوره رایگان از طریق فرم رو به رو شماره خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

جایگیری مناسب تر پروتز تاج دندان: در در روش ایمپلنت معمول از هیلینگ کپ استوانه ای استفاده می شود تا لثه شکل مناسب به خود بگیرد. این روش باعث درمان فرد و زیبایی او خواهد شد و افراد به این وسیله هم درمان خود را انجام داده اند و هم زیبایی دهان و دندان خود را چندین برابر می کنند. ساختار فک بالا و پایین کاملا با یک دیگر فرق می کنند. جنس ایمپلنت فوری تیتانیوم و یا مشتقات آن است و به شکل پایه دندان درون فک جاگذاری می شود. جنس ایمپلنت دندانی از تیتانیوم خالص یا آلیاژ آن است. لمینت کامپوزیتی یا لمینت سرامیکی؟ کدام روش ترمیمی لمینت و کامپوزیت برگشت پذیری دارد؟ برای آن که میزان خطاهای روش سنتی کاشت ایمپلنت کمتر شود راه های دیجیتالی و پیشرفته به کمک آن آمده است. با استفاده از روش ایمپلنت دیجیتال دیگر آسیبی به دندان های مجاور و بافت عصبی اطراف آن وارد نخواهد شد. برای ایجاد زیبایی بیشتر در طول درمان برروی دندان جایگزین و دندان های مجاور از یک روکش استفاده می کنند. با بالا رفتن سطح علم و دانش در هر زمینه ی مخصوصا زمینه های درمان تمام روش های سنتی دارای تحولاتی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *