1- کار با این مواد بسیار سخت مي باشد و بلیچینگ دندان هنر دستان و دانش دندانپزشک شماســت و بسیار وابسته به تخصص دندان پزشک زیبایی مي باشد. روغن نارگیل همواره به دلیل طعم مطلوبی که دارد و همچنین فواید بی شمار آن در این زمینه محبوبیت بسیاری داشته است . بسیاری از افراد ادعا می کنند که پس از روغن کشی به صورت منظم ، دندان هایی سفید تر و روشن تر داشته اند . طبق مطالعات صورت گرفته ، روغن کشی روزانه توسط روغن کنجد در کم تر از یک هفته ، میزان باکتری استرپتوکوکوس موتانس را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد . طبق نتایج به دست آمده از مطالعات متعدد ، خمیر دندانی حاوی جوش شیرین و یک درصد هیدروژن پراکسید ، در سفید تر شدن دندان ها به میزان قابل توجهی موثر بوده است . از نظر علمی خاصیت سفیدکنندگی جوش شیرین به تنهایی هنوز ثابت نشده است اما نتایج مطالعات متعدد در این زمینه حاکی بر آن است که خمیر دندان های حاوی جوش شیرین از خاصیت سفیدکنندگی قابل توجهی برخوردار هستند . علاوه بر این وجود پلاک ها بر روی دندان موجب تغییر رنگ دندان از سفید به زرد می شود .

ن به روش طبیعی ذکر شده است .

طی بررسی های انجام شده ، خمیردندان های حاوی جوش شیرین در از بین بردن لکه های زرد دندان نسبت به خمیر دندان های استاندارد و بدون جوش شیرین اثری مطلوب تر از خود بر جای می گذارند. علاوه بر این ، جوش شیرین با ایجاد محیطی قلیایی در دهان شما ، از رشد باکتری ها جلوگیری می کند . نحوه استفاده : ۱ قاشق چای خوری جوش شیرین را با ۲ قاشق چای خوری آب مخلوط کرده و دندانهای خود را با خمیر حاصل مسواک بزنید . بهداشت دهان و دندان خود را به بهترین شکل رعایت کنید. برای خواندن مقاله اینجا کلیک کنید. روشها و مواد طبیعی هستند که برای سفید شدن دندان نشانه های خوبی از خود نشان داده اند ، در این مقاله به معرفی چند روش برای سفید کردن دندان ها می پردازیم. در این مقاله ۷ راهکار ساده در جهت سفید شدن دندان به روش طبیعی ذکر شده است . این بدان معناست که انجام این کار به صورت روزانه کاملا بی خطر می باشد. 1. روغن نارگیل در دمای اتاق به صورت جامد می باشد ، بنابراین ممکن است لازم باشد چند ثانیه صبر کنید تا به صورت کامل آب شود .

در این روش باید از روغن مانند دهانشویه استفاده کنید و آن را داخل دهان بچرخانید . نحوه روغن کشی دندان : ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را در دهان خود بریزید و مانند دهانشویه آن را در دهان بچرخانید . مطالعات صورت گرفته نشان می دهد که روغن کشی روزانه دندان ها موجب کاهش باکتری های دهان ، از بین رفتن پلاک ها و کاهش التهاب لثه می شود . تعداد کانال های ریشه ها کاملاً با پیچیدگی روند درمان مرتبط است. روغن کشی یک درمان سنتی هندی است که به منظور بهبود بهداشت دهان و دندان و سم زدایی بدن صورت می گیرد . 3. برخلاف روش های دیگر سفید کردن دندان ، روغن کشی با روغن نارگیل ، دندان های شما را در معرض اسید یا سایر مواد فرساینده ی مینای دندان قرار نمی دهد . تاکنون هیچ

مطالعه علمی ای سفید شدن دندان ها توسط روغن کشی را ثابت نکرده است اما تجارب زیاد افراد استفاده کننده ، نشان از سفید شدن دندانها داده است . در هند عموما از روغن کنجد و یا آفتابگردان استفاده می کردند اما استفاده از دیگر روغن ها مانعی ندارد . بلافاصله بعد از غذا خوردن دهان اسیدیتر بوده و این سبب میشود مینای دندان نرمتر باشد.

بیمه دندانپزشکی آتیه سازان حافظ

الیاف بهطور گستردهای در صنعت استفاده میشود فندق، جوت، شاهدانه، کناف، سیسال و لیف نارگیلهستند. بهر حال عفونت میتواند به لایههای عمقی تر قرنیه منتشر شده و باعث گرفتاری شدید تر یعنی گرفتاری استرومای قرنیه (بستر قرنیه) یا در اصطلاح کراتیت استرومایی شود که منجر به فعال شدن سیستم ایمنی بدن و تهاجم آن به قرنیه و انهدام سلولهای استرومای قرنیه میشود. ● افرادی که فک پایینی آنها جلو تر از حد معمول است. این پدیده همچنین بنیانی برای بسیاری از تکنیکهای علمی و سودمند در مقیاس اتمی است؛ بررسی میکروسکوپی مثل STM, AFM, MTA SNOM و… بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی دارای خواص سفید کنندگی ، حاوی هیدروژن پراکسید در غلظت بالا هستند . با این حال سوالات بسیاری در رابطه با میزان ایمنی این محصول مطرح است . با این حال، سفید کردن دندان ها در منزل خطراتی نیز به همراه دارد. این قبیل تغییر رنگ ها ، عموما با شستشوی مداوم و استفاده از سفید کننده های مخصوص قابل درمان است . تکنیک های تنفس یوگا (پرانایاما) را امتحان کنید. از این خمیر تنها میتوانید چند بار در هفته استفاده کنید ، زیرا استفاده بیش از حد از آن می تواند به مینای دندان آسیب برساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *